Δευτέρα 1 Σεπτεμβρίου 2014

Η ψυχική αντίσταση: εμπόδιο κι οδηγός αυτεπίγνωσης

Ένα είναι το βασικό εμπόδιο που συναντά η ψυχή μου στην πορεία της προς την εκπλήρωση του ύψιστου σκοπού & επιθυμίας της:

Η χωρίς όρια αντίσταση της προσωπικότητάς μου να της παραδοθεί.

Δεν πρόκειται για πρόσκαιρη απροθυμία, αλλά για συστηματικό και συνεχή πόλεμο.

Το δυσκολότερο εμπόδιο που συναντώ σ' αυτόν τον πόλεμο είναι ότι, κατά την διάρκειά του (που είναι όση και η ζωή μου), έχω μόνο περιστασιακά και μετά από επίπονη αφιέρωση κι εργασία, σποραδικές στιγμές επίγνωσης των μεθοδεύσεων και των αυτοπροστατευτικών λειτουργιών του εγωπαθούς εαυτού μου.

Έχω επίσης με συνέπεια παρατηρήσει, πως, κατά κύριο λόγο, τις στιγμές που η εντός μου αντίσταση κάμπτεται και η εσωτερική μου όραση καθαρίζει, εκείνες ακριβώς τις στιγμές είμαι μόνο σε θέση να δω βιωματικά το σθένος, την αντοχή, την μεθοδολογία και το εύρος των εκλεπτυσμένων μηχανισμών της πολυπρόσωπης αντίστασής μου…

Δυό πράγματα που έχεις να μάθεις στην ζωή... (Διαβάστε το ΕΔΩ!)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου